It´s alive!!!

Tja, har inte skrivit på en vecka beroende på olika saker. Ingen lust, men när jag haft lust ingen ork och det faktum att jag inte gjort så jättemycket.

Har varit sjuk och gnällig. Allt är negativt. Så orkar inte skriva och klaga om allt här! =)

Men min status just nu:

1.Börjar bli sjuk igen, förkylning och hals. (oh my god, really?)

2.Ska på piano idag, var inte där förra veckan och har inte tränat en minut ens.

3.Jag kan bara hoppas på att jag får ett godkänt i FEB för det är riktigt skitsvårt och jag lär mig inte skiten helt enkelt. En jävla kurs på 3 terminer som dom trycker ihop på en, hur ska allt sätta sig då? Med alla skit formler och beräkningar. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

4. Jag har typ glömt 80% av matten som jag lärt mig och jag har inte fattat dom 4 senaste (kanske mer) momenten som vi ska ha lärt oss.

Så då kan ni förstå varför jag INTE skrivit!!!
Tack och hej, leverpastej!


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: S

Min stackars Yammi Pammi, sjuk & eländig.. & ingen Shippe by your side, life sure must suck.. =P Men imagine: om 3 v sippar du (alkoholfri) drink på stranden med vattenmelon i handen, sen till d bästa trumvirvel JAG KOMMER, WOHOO!!

2010-11-30 @ 13:11:33
Postat av: Lena

Behövs lite nya positiva energier..grönt te är bra sägs det..smakar emm sådär man klarar en halv kopp men vad tusan..haha Mie tror jag kidnappat hennes mamma :-p

2010-11-30 @ 14:41:18
Postat av: S

Men för fabian, skrev ju en klockren kommentar igår.. Anyway keep up the faith. Här e d ösregn hela veckan igen, Auschtraaliia is bull****

2010-12-01 @ 01:24:19
Postat av: S

eeh ok, nu syntes den & mammas me, palla.

2010-12-01 @ 01:25:35
Postat av: MosterMonster

Krya på dig, grönt te är helt ok P&K

2010-12-01 @ 11:36:32
Postat av: S

Hmm, har för mig att nån lovade att uppdatera.. IGÅR. Yalla =P

2010-12-05 @ 06:06:01
Postat av: Yasmin

Hihihihih nu är jag tbx..... hihihiihihih <3<3<3

2010-12-05 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0