Im so happy oh so happy




*sjunger*

oooh när jag skulle göra det Sssssiiisssta med mitt arbete för redovisningen så gick jag till hallen.. hallen yeah yeah.. för att hämta mitt u-u-usb. Från jackfickaaaan. Och gissa vaAd?? JOOO JO JO, jag har tappat mitt usb idag.. aah aah. hela min kurs från. från. FRÅÅÅÅÅÅÅÅN augusti är bortaaa. Allt är borta remiiiiiix gggoooooone away, i know u´re gone away, iknow its gooone away.... chicki chicki slim shadddyyyyyyy

you gotta hundred dollar bill put your hands up

you gotta fifty dollar bill put your hands up

you gotta twenty dollar bill put your hands up

you gotta ten dollar bill put your hands up

forword it to my piece where ill be singing  *pssiisppspsp*

engine, engine number 9

on the new york transit line

if my trains goes off the track

pick it up, pick it up, pick it up


Alaaaaaaaarmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa el ritmo fatal Alarma celebra belissima escuchar meeeeeeeee!!


Jalla nu får ni fucka ur vidare på egen hand!



/// DJ SALIBO


Kommentarer
Postat av: sille

AAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA KLOCKRENT. DJ SALIBO IN YOUR HEART 4-EVER

2010-11-10 @ 22:31:44
Postat av: Yasmin

Hahahahah alltid, bjuder njugg!!! HAHAHA

2010-11-10 @ 22:37:28
Postat av: Lena

Kul med usben :-p ett snöre runt halsen kanske?

2010-11-10 @ 22:53:12
Postat av: sille

hahaha Lena, precis vad jag sa till henne, ett snöre runt halsen, det skall jag se till att hon får

2010-11-11 @ 01:56:47
Postat av: Yasmin

Jag ligger way före er.. har det redan i nattduksbordet som en backup. Fick ett nervsammanbrott på telefon med shippe idag. Nu ska jag gå ut för att vandra ner i havet. Hej på er!

2010-11-11 @ 14:53:21
Postat av: Lena

simma lugnt :-p

2010-11-12 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0