Frukt är nyttigt

Nu har jag kommit hem till Silvija. Sitter och dricker Kaffe med Sille och Hassan och en tupplur skulle passa bra nu! På morgonen åkte jag till pianolektionen och det var väldigt roligt idag, haha vi skrattade väldigt mkt för att jag spelade fel hela tiden :P  Fast jag kunde men aaa.. skit samma hahaha

Sen åkte jag till affären och lämnade lite varor, hade världens SÄCK och det var skittungt, och min rygg är ej tacksam just nu, men som tur var så skulle jag ändå till naprapaten så ryggen blev lite fixad iaf..

Efter det så ringde jag sille och se om hon var hemma, och det var hon.. alltså så sitter jag här nu.
Imorgon är det skola blääääää... har inte haft skola på 2 veckor nu och det känns inte bra att komma tillbaka. Men men sånt är livet eller hur?? =)

Nu kom Silles mamma och nu är det dags för lite babbel tycker jag! =D

Puss och kram!
///Yasmin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0