EEhhh Öööhh?

Klockan är halv nio och jag vet inte var ttiden har flygit iväg idag egentligen?
Det började med att jag hade ställt väcklarklockan en timme tidigare än vad som behövdes, men det visades sig ändå att det var bra att det blev så.

Fixade och trixade på morgonen med himla massa olika grejer. Sen åkte jag till banken, och sedan gick jag till fotoaffäen för att kopiera ett leg. foto. Åkte till rådmansgatan och hade min tredje pianolektion! =)

Det är fortfarande teori på lektionerna och det är inte så lätt måste jag säga, Man måste verkligen träna varje dag. Man ska ju kunna varenda nots utseende haha, det är inte så himla lätt. Och det går fort fram, det sa min lärare själv, att det som hon gått igenom teoretiskt fram till lektion tre är ungjefär vad man gör på en termin "vanligtvis" men hon vill ha resultat och varje maska på ngt som det inte egentligen behövs??

VARFÖR dras jag till allt som är med tempo, eller på kortare tid, intnesiv kurs och allt vvar det kan vara... jag vet inte om jag inte förstått att mina nerver är inte riktigt byggda för det haha.. fast jag gör ju inte det med flit heller så??

Sen kom jag iaf hem och fick sitta med lite "administrativt" igen haha... börjar jag bli "vuxen" eller? Sitta med papper efter arbetsdagen haha... hemförsäkringar, anicimextrygghtsavtal, räkningar som ska betalas, ansökningar som ska lämnas in, jössess....

Låt mig bara få leka tjuv och polis igen på dagis, det var grejer det.

Nu är jag hemma hos en kompis och tror det är första gången jag skriver på bloggen hos ngn annan, nu ska vi iaf ta oss ngt att äta.




VS




What do you think??

Puss och Kram
///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

Welcome to the grown ups life :-p

2010-11-03 @ 06:38:39
Postat av: Yasmin

L: Usch ja! :/

2010-11-04 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0