Cooming soon

Ska göra ett ordentligt inlägg senare idag. Nu har jag pluggat matte så det bara skriker om det!
Har pluggat 30 sidor igår!! Och imorse kollade jag igenom allt så att jag vet att jag kommer ihåg vad jag ens har gjort.

Ska lägga matten och sidan och fortsätta på FE. Tycker FE är riktigt roligt faktiskt, det känns inte det när man bara tänker på det, men när man väl sätter igång har jag märkt att jag tycker det är väldigt roligt tom! =)

Nu ska jag in till stan. Köpte en kofta från H&M för ett tag sen som är superbra, köpte en svart men vill ha en till i en annan färg. Den är typ slut överallt, så önska mig lycka till!!

Puss och kram
///Yasmin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0