Back to yesterday!

Igår var jag och betalade Thailands-biljetterna för pappa, mig och Mie!
Swwwwweeeettt, och inte bara det! Det kommer mera; våra biljetter är 3månaders biljetter vilket betyder, att jag kan komma hem när fan jag vill. Det låter VÄLDIGT frestande, jag menar helt ärligt.. WHY NOT?
Annars så är datumet från sverige 18/12 och hemkomst 17/1 Inshallah. But u never know ;)

Sorry Shimbabwe din biljett är ej bokad och kommer ej bli det heller mwoahaha.. eller ok, hon ska fixa din biljett på fredag :P



Hello MBK, did you miss me??



cause i have missed you <3
haha!

///Yasmin


Kommentarer
Postat av: S

Weei, äntligen kan jag va säker på att ni OCH JAG =P kommer iväg!!

2010-11-05 @ 00:03:18
Postat av: Yasmin

Weiii <3

2010-11-05 @ 11:07:49
Postat av: Mie

MBK miss you to..buuhuu

2010-11-05 @ 14:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0