Gott och blandat

Såå.. igår så var det jobb, och efter jobbet så var det ett annat jobb! Jag hade nämligen en behandling igår. En manikyr =) Det var roligt. Efter när jag kom hem (för jag gjorde behandlinge hemma hos kund) Så gjorde jag inte mycket, jag tog det lungt och så diggade jag MJ, det var "this is it" filmen på 3.an tror jag det var.

Idag så har jag shoppat en väska!! MMmmm i like!! Jag har en axelväska som jag faktiskt köpte förra sommaren och det är bland det bästa jag har gjort. Har använt den mycket flitigt. Och idag blev det en till. Den som jag redan har är i brunt skinn och den jag köpte idag är i svart tyg. Bägge väskorna är från DKNY. Tror jag köpte min första "märkesväska" från henne när jag var 17 år och ända sen dess har det bara vart DKNY och tro mig, det har blivit många genom åren (snart 7 år omg!!) =O

Axelväskorna är så bra tycker jag. Man slipper en tyngd på ena sidan. Man kan vara avslappnad i axlarna istället för att gå och dra upp dom. Och fast man har en tungväska så känns det inte lika mycket alls som när man går och bär på en väska som "hänger" på armen. Jag måste definitivt skaffa fler axelbandsväskor, dom är bäst.

För att uppdatera lite på AHA kuren jag håller på med så går det bra, visserligen så är jag finnig med underliggande orenheter men det är bra, det visar bara att det behövdes en rejäl utrensning! =)
Man brukar ge en invänjningstid på cirka 2-3 veckor när det gäller nya produkter, det har gått en för mig nu.. så det är bara att stå ut i två veckor till.

Senare när jag har fixat och donat här hemma så ska jag över till Silvija en sväng och kärringskvallra lite hihi!
Önskar er en trevlig ny vecka =)


///Yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0