Checkpoint

Nu står jag här i all hast och ska försöka skriva något vettigt. Det var fullspäckat i stan idag, vi alla vet varför. Jag däremot åkte inte in till stan för att delta i det kungliga bröllopet utan för att jobba. Det var mycket folk och man såg allt möjligt! Roligt =)
Efter jobbet åkte jag och pappa hem för att mötas av tjocka släkten. Vi firade storasysters födelsedag idag (ca en vecka i förväg) Det var länge sen vi lyckades samla den mesta delen av släkten och jag har haft det väldigt roligt idag, alla har inte åkt hem än så tänkte passa på och skriva innan det blir dags för att sova. Det kom även fler släktingar till min faster som bor granne med oss så det blir lite spring mellan huset! Snacka om fulla hus! :D


///Yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0