Bye bye Sweden

Ooooh jag vet, en vecka har gått och jag har inte skrivit något! Förlåt förlåt!! Jag får ursäkta mig med en blandning av jobb, sjukt myckt att göra. Trötthet, syrran som har åkt iväg till Australien (okej da och lite brist på diciplinen!) Men nu är jag här! =)

Ja som sagt, syrran har åkt till Australien nu för att plugga där ett år. Yeeey jättekul för men henne men jag då?? Hur ska jag klara mig? ;D Nee men det är blandade känslor, självklart är jag superglad för hennes skull men lite "sorgligt" såhär i början. Får vänja mig. Och mor min hon befinner sig i staterna närmre bestämt i New York *vill också* Någon dag ska jag ta mig till NY bara för att shoooppa. Och om inte länge så ska Silvija åka till Krotien en månad *suck* blir trött på alla dessa människor!

Apropå shopping så tycker jag det är farligt att jobba i stan. Farligt att jobba till klockan tre när allt är öppet. Jag bara köper och köper massa med saker. Varje dag köper jag ngt. Men helt ärligt, just nu känns det bara helt perfekt.

Vidare ikväll så är det värlsdpremiär på Twilight - Eclipse!!! Yeeeeeeyyy!!! :D Jag och lillesyrran ska gå på niobion i Heron ikväll. Vi tycker om och spexa till det lite.. men vi är team jakob (haha vilken nörd jag känner mig som) så att gå dit uklädda som.. varulvar låter inte lockande haha.. men ngt ska vi nog hitta på ;)

Jusste.. Bilder är ett måste from nu!!!


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

hmm vette tusan om du vill vara har idag det ar 37 grader och ska bli varmare imorrn..sa vart det varulvar eller vampyrer ? :-p

love you puss

2010-07-05 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0