AHA 2

Idag efter jobbet så gick jag omkring på stan ett litet tag. Köpte mitt ”My personal peel system” äntligen.  Men det blev även serum och mask från serien ”Iluminating”. När jag kom hem så stod maten på bordet som min storasyster hade gjort, bakad potatis med hemmagjord skagen mmmmm det var riktigt gott – Tack syrran! =) Efter det så bar det iväg med pappa till vårat lager som vi har, vi var tvunga och fylla på med varor i affären. Efter det var det bara tillbaka till affären på drottninggatan och packa upp allt!


Nu ikväll har jag provat illuminating masken som ska jobba utjämnande av hudtonen kan jag nog säga. Den jobbar på pigmenteringar, ärr m.m Produkterna är luktfria men i maskerna finns det lite lukt. Denna har en svag doft av lavendel och det känns väldigt fräscht. Det sticker lite men inte uppmärksammande.


Tänkte att jag kör med en liten mjukstart med produkterna, men imorn blir det nog kitet!!


Har även tänkt på att det måste bli en bättre grafik på bloggen, eller vad tycker ni?? Lite bilder iaf vore på sin plats =)

 

 

///Yasmin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0