ZzzZz

Idag efter jobbet så fanns det inte mycket att göra, och inte att jag lust att göra något samtidigt som jag hade uuuuuuuuuuuuuurtråkigt. Och på ännu sämre humör blir man när det inte finns ett skvatt på tv!! =/
Men sen blev dagen bättre när Karro hörde av sig och sa att hon var i närheten och kunde komma förbi, så vi satt på pizzerian och babbla och sen här hemma. Det var länge sen vi sågs så vi hade en del to catch up =)





Jag med en "människo-staty" i stan. Tycker dom är supercoola! =D


///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Shibbe

I love you

2010-07-16 @ 11:42:55
Postat av: Yasmin

Tack... men jag tror du fortfarande står under min hatlista.. but if you come back....... ;)



Wei love!!

2010-07-16 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0