Stockholmsturist

Idag fick jag mig en trevlig överraskning på jobbet. Klockan var tre och in i affären dök Hassan upp. Han frågade mig lite om de olika knivarna vi har i affären och jag kunde inte svara på några av dem, doubble bladed knife osv sånt har jag inget koll på :P

Han skulle vänta på Silvija och jag hade bestämt mig för att turista i Stockholms stad så det blev perfekt för mig då jag fick sällskap. Vi var vid Gustaf Adolfs torg, Kungliga slottet, Storkyrkan, Tyska kyrkan, vi vandrade på smågatorna och gamla stan och tog västerlångggatan tillbaka till stan. Jag åt en hamburgarge på BK sen fortsatte vi mot kungsgatan, satte oss på Waynes och väntade på Silvija.



     

     


När jag kom hem satt jag faktiskt bara och spelade spel på datorn.


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Hassan

i had really a funny time with you isabella but the day ended up sadly cause i had to say goodbye to my sweetheart silvija but am relieved to tell you my story if you know what i mean and i appreciate your understanding and your point of view and after all you gained a brother and i hope i ll be a nice brother to you baby sys and by the way i had really a funny time playing a tourist around stockholm with you .love and respect

2010-07-16 @ 04:04:37
Postat av: Yasmin

Ohh Hassan!!! =D

Thanks! <3

Jaa jag kommer också sakna silvija som fan nu när hon är borta. Den djävulen!! grrr



Vad bra.. nästa vecka blir der stadshuset då??? ;)

2010-07-16 @ 21:36:46
Postat av: Anonym

2010-07-17 @ 16:27:11
Postat av: Hassan

Du kan ringa när som helst Isabella o vi kan träffas ,

det låter riktigt roligt att vi går till stadhuset hahaha eftersom jag är tourist på riktigt :P .

ha det bra så länge .love and respect

2010-07-17 @ 16:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0