Sen till sin egen bjudning

Hej alla!

Idag jobbade jag lite längre än vanligt, 10-17 men det gick bra. Hade lite bråttom hem efter jobbet för mina släktingar  skulle komma hem till oss och dom kom tom före oss så det var lite pinsamt men men inte mycket och göra åt för killen som avlöser mig hade några byggjobbare hemma hos sig. Sen när jag kom hem så var det mat, fika, prat och skratt =D Pratade med storesyrran idag som är på andra sidan jordklotet och hon mår bra, letar fortfarande efter bostad dock.

 Barnen som hoppar


  Söta farfar tar det lungt på trappan med cigg i handen *hans medicin*


 SHERIN denna bild är dedikerad till dig från pappa! :P


 - Ingen kommentar ;)

Kommentarer
Postat av: shibbe

Aaaww saknar er!

2010-07-09 @ 10:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0