ÖööÖÖöÖ

Jopp.. japp.. såg en diskussion på tvåan precis---- buuuuuulllshiit! Aja det var inte det jag skulle skriva om ändå. Lite irrriii men ändå.

Har varit så sjuukt trött den senaste tiden.. Verkligen.. jag ser dubbelt!
Iaf det måste bli slut på det, kan inte komma på orsaken bara. Jag äter bra, jag dricker bra, jag sover bra.. jag rör på mig, är det inte det som typär det grundläggande?? Iaf.. idag efter jobbet gick jag och mie omkring. Det var roligt. Jag köpte ngn målargrej på panduro. Hemmasysselsättning när tv och dator inte räcker till.

Sov när jag kom hem. Efter det - nada!

 Ahhh do u see what i see? brownie hell yeah



 Fick ngt som smakade URK ngn slags måltidsersättninh de delade inte. INTE OK

 HAHA

 OLala yasmin davinchi haha


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: mie

aaweeeii poooonii wooonii ummbeerr uuunii^^



lööv joo

2010-07-31 @ 21:42:06
Postat av: Shibbs

UPPDATERA, UPPDATERA!! haha I need my Yammi fix..

2010-08-04 @ 04:59:08
Postat av: Lena

Jaha inget nytt idag heller YAMMI VAKNA!!!

2010-08-07 @ 20:40:55
Postat av: Yasmin

Ja, jag vet.. Har varit jättedålig :/

2010-08-08 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0