Onsdag

Det händer inte så mycket just nu.. mycket fokus ligger på jobb. Plus att jag ska dra igång ett av mina projekt: "Storstädning hus!"..  Hahaha den har ni inte hört förut va?? :P men istället för att typ göra allt på en gång så ska jag försöka och ta det sakta och lite i taget.. blir också en tålamodsövning. Många av eller nästan alla i släkt och vänner är bortresta (varför alla på en gång?!) Så jag låter bara dagarna glida förbi, leva i nuet och uppskatta det jag har runt omkring mig. Idag har det varit en bra dag.


///Yasmin.


Kommentarer
Postat av: Hassan

I know what you mean baby sys ppppfffff about the people we know they left but i guess that's life and its not going to stop rolling ,but always remember i ll be always there for you ,alright ,now hang in there tight and keep your head high and show the world whats you made off -love and respect

2010-07-22 @ 00:53:47
Postat av: Yasmin

Haha aaa verkligen, håller med dig =)



Tack Hassan, du lyckas alltid att välja de exakt rätta orden..



///Yasmin

2010-07-22 @ 18:25:03
Postat av: Lena

men jag kommer hem snart ju :-p

2010-07-23 @ 00:55:58
Postat av: Yasmin

Ja, ngn måste ju göra det!! grr

2010-07-24 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0