Ledig

Idag har det varit en superskön dag. Är ledig så jag har städat huset, städat kroppen åkt till Fruängen och fått massage. Valde en kombination av olje och thaimassage - Rekommenderar! Förra veckan när jag var där tog jag en hederlig thaimassage. Hade aldrig provat de förut men det var en positiv överraskning. Som sagt, kom ju tillbaka ;) Jag tycker att det är en hård massage men man kan ändå slappna av "och tycka om" det.

Igår så var jag hemma hos Alexandra, dels för att få se på lägenheten som hon har flyttat till och sedan för att kolla på massa asgrymma och jättefina klänningar. Hon har importerat klänningar från Indien som är jäääääättefina, i olika modeller och färgerna ska vi inte ens tala om =) Var jättesvårt och välja!!

Iförrigår så var jag hos optikern för synundersökning och beställning av nya linser.. sedan blev det en tur till hornstull och satt och glassa i solen ;) Efter det när jag kom hem fick jag besök av faster och farfar. En händelsefull kväll följde..... ;)

 I kan med Långholmsgatan i Hornstull... Inte helt fel!


 Blev en långklänning i Lavendelfärger =)


 Thaimassagen i Fruängen - I like!



///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

Vill oxa ha massage :-p

2010-07-08 @ 17:23:02
Postat av: Yasmin

Ja det var riktigt skönt faktiskt.. du borde kanske gå på en i NY, kanske billigare i sverige? Så kan du ju rappotera hur massagen är i staterna ;)

2010-07-08 @ 22:22:52
Postat av: Karstentirill

Thanks for the information

2011-07-04 @ 15:06:35
URL: http://karstentirill.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0