Ledig

Idag har jag faktiskt INTE städat trots ledig dag. Kanske lite granna men inte som jag brukar göra. Måste bryta mina mönster haha living on the egde u know.. men men dagen är inte slut än så  man vet inte. Jag var iväg på thaimassagen iaf, mitt nya onsdagsnöje. Efter det åkte jag och pappa och hälsade på mormor och morfar. Vi letade efter fläktar i skhlms centrum men det verkar visst vara slut överallt av ngn konstig anledning?? Haha.

Sen kom jag hem och letade efter nya roliga spel men jakten gav tyvärr inga goda resultat.
Farbror kom hit med farfar som ska sova hemma hos oss idag och jag passade på att be om skjuss till kungens kurva, kvantum för att få handla lite gott. Jag och lillasyster handlade livsviktigasaker som riskakor och choklad och 2 st twilight tidningar yeeeey!! Hahaha.

Sitter i soffan franför tv.. finns inget vettigt och kolla på.. har på tv4fakta nu och kollar på "kungliga lasarettet" -intressant.. - inte... så då finns det bara två saker eller kanske tre saker kvar; städa, leta efter mer spel eller kaaanske läsa bok. So long!!

 Syrran som fotograferar..



 Hon fick syn på något läckert..

 Farfar älskar domino =)



///Yasmin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0