Happy Birthday to me

Idag är det min födelsedag. Lillasyster messade mig igår och erbjöd sig så sött att jobba istället för mig eftersom hon tyckte att jag INTE borde jobba på min födelsedag. =)

Jag sov ut och det var skööönt.. Gick omkring här hemma och sen promenerade jag till skhlm för att hämta mina linser och för att träffa mamma för lunch/middag (för mig iaf) Vi stötte på Anna och hennes mamma Eva, det var väldigt trevligt. Fast det var så länge sen vi sågs så kändes det som om inte en dag gått sen man sågs sist! =) På vägen upp till mormor och morfar så kom Resmie springades bakom oss. Hemma hos mormor och morfar samlades vi och vi åt en goood tårta "white lady" som den heter. Min och Mies favvotårta! =)

Sen blev jag också 2,500 spänn rikare i presenter haha + att jag hade glömt att jag jobbade en vecka i juni också så märkte att det var påfyllt på kontot som jag ej hade räknat med STOR GULDSTJÄRNA haha.. efter mormor och morfar fanns det tid kvar att gå runt en stund i skhlm centrum. Där köpte jag en väldigt fiffig kofta som är lång på längen men kortärmad - momtazzzz - sen ett par skor yeeeeyyyy

Nu håller jag på och kollar på sytycd så börjar bli lite stressad men nu blev det reklam.

Bilder från igår:


Haha så skön
  

   <----Iraqia

Från idag


Mies fina inslagning                                       Mami <3
   


 Kön på the new yorker!! Usch stod över 20 min!

My new shoooeeessss :D

  


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eeh, tartan heter "white daddy" om jag far be.. haha. Fina bilder, jag kommer hem.

2010-07-29 @ 02:43:06
Postat av: Lena

Urk jag har hamnat på bild..haha

Snygga skor du hittade :-)

2010-07-29 @ 09:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0