En regnig dag..



Idag var det verkligen kallt på morgonen! Blåsigt och ruggigt.. Blev bättre på förmiddagen men molnen hängde kvar. När jag gick hemifrån imorse så hade jag en stor påse att bära på, min väska, min frukost så det var väldigt svårt att också ha ett paraply med sig.. så det fick bli mössa! Mössa i juli!! Sen köpte jag en ramlösa för det var 9 min kvar till tåget, jag fick inte upp den och jag var så törstig och jag fick panik, jag kunde verkligen känna tårarna bränna bakom ögonlocken, så fånigt!! Vem får inte upp en kork?? Sen tänkte jag be en man som satt brevid mig och hjälpa mig, men min stolhet förbjöd mig. MEN SEN i midsommarkransen lyckades jag! =D

      


Min pappa hade besök idag av.. människor. Jag som bara ville komma hem och slänga mig i soffan med hundra kuddar och ett täcke.. men men det fick bli att jag fick gömma mig i badrummet som visade sig inte vara en sån dålig idé ändå. Jag ropade på pappa och sa att jag "försvinner" ett tag och om dessa människor får för sig att åka SÅ ÄR INTE JAG DEM SOM STÄDAR EFTER DOM (mwoahha i got the power) Jag tror Sherin och Mie vet vad jag talar om.. och MIE betrayded me genom och sticka till mamma.. men men.. som sagt det gick bra ändå. Men en kopp hallonte är det sällan som saker och ting kan gå fel =)

   Mitt hallonte på bordet.. Mmmmm...

Jusste... Min VS bodymist collection.. addicted, nooo haha och har redan tre som tagit slut!

 Love love love them... thank you mummy!!! =)


///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Hassan

wow you look really funny and cute in the same time with your mössa hahahahaha in freaking July i know it was a bit cold by the way is that the fotos of your bathroom it looks really cosey and that was some funny shit that you couldnt open the bottle hahaha now that what i call humor hahahahah anyway hope you doing ok and feeling good i ll hear soon from you or i ll give ya a call ,cheers baby sis.love and respect

2010-07-26 @ 03:41:11
Postat av: Anonym

Haha bara den där mössan är en historia för sig själv.. vägarar och ha mössa på vintern med det går bra i juli haha..

Gud blir törstig bara jag tänker på den där ramlösa hahahah



Vad roligt att du kom förbi affären idag =)

2010-07-27 @ 00:18:06
Postat av: Lena

Jösses dags att sluta köpa body mist :-p

2010-08-02 @ 08:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0