Catching up

Som sagt, i förrigår var vi hos farfar. Det var väldigt roligt.

Pappa!

Syrran!

Hemma hos farfar

Söta snälla Diana! =)

Mindre snälla Dani. Haha =P

Men duktig är han iaf, när han dammsuger


Igår var jag på bio med lillasyster och Hassan  + annat folk som jag inte känner haha.
Filmen var faktiskt väldigt bra och det var länge sen jag såg en bra film på bio (förutom sex and the city 2 förstås!!) Sen efter satt vi och fika och det var väldigt trevligt =)

Idag har jag jobbat och efter jobbet åkte jag hem till mamma som äntligen kommit hem från NY efter 4 veckor!
Lite presenter från mamilitooo





1.a bilden: jättebra schampo och balsam!! haha
2: Victoria secret body mist som jag absolut är BEROENDE utav
3: Victoria secret Handsprit, very good
4. En kossa som fått namnet Louisa (samlar på kossor ni som inte vet)
5. MAKE UP =D
6. Ed hardy tshirt
7. Ed hardy linne
8. Converse skor!

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT!!!


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Hassan

I had fun with you Isabella and your sister too,your sis was funny and i liked her alot and we had fun too and oh yeah by the way who is the bold guy in glasses i think i ve seen him somewhere ,he looks really familiar ,i guess i ve seen in one of the Iraqy parties with my exes family maybe ,hmmm i dont know but he looks really familiar ,anyway say hi to your sis (maya) thats what am going to call her and thats cool that your mom is back at least one of the people you are missing is back now two to go or maybe three (hmmm) hahahaha i guess you know what i mean ,have a nice time lady Isabella and say hello to maya .love and respect

2010-07-24 @ 20:10:47
Postat av: Shibbe

Vilken film sag ni da?

2010-07-25 @ 02:10:50
URL: http://thewalkabout.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Vi såg Leonardos film inceptiona... den var vädigt bra faktiskt tycker jag...!! =)

2010-07-25 @ 18:20:06
Postat av: Shibbe

aa Yara sa oxa d, far se den nar den kommer hit. Auscchtralliia e fett efter haha.

2010-07-26 @ 01:51:12
URL: http://thewalkabout.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Ahaaa vad fan... vi som brukar klaga på sverige juh??? :O

2010-07-27 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0