Borjar bli manniska..

Okej, nu borjar jag kanna mig lite mer som en mannsika. Behover inte sova 20 timmar per dygn och ar inte trott den tiden jag ar vaken haha.

Idag har vi varit ute nastan hela dagen och gatt pa olika marknader, det var roligt.
Tror det var andra gangen jag sog solsken sen jag kom hit??? Fatta, sa instangd har jag varit pa hotellet haha =(
Sorgligt faktiskt...!!!

Men nu ar det inte langt kvar, om tva dagar ska vi aka till ngn o tror jag och vara dar i ca 1 vecka.. nyars firandet blir nog inte i Bangkok som vi hade planerat, eller det galler bara 1 dag sa vi kan ju andra pa det.. men vi far se. Vi tycker inte att det ar en san big deal liksom hihi.

Sen blir det tillbaka till Bangkok for och mota upp Sherin, Yey! =)

\\\Yasmin

Kommentarer
Postat av: S

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, möta miiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!! Skönt att du mår bättre tyckte ju så synd om dig.. Can't wait 2 see u guys! Nu e d dags för jul-bbq på beachen =) Puss, kram & GOD JUL!!

2010-12-25 @ 00:43:18
Postat av: MosterMonster

Skönt att du mår bättre, idag kanske du rent av är riktigt bra, saknar er. P&K

2010-12-27 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0