What a day

Idag har det varit full rulle faktiskt, var i skolan 8.00 till 10.30 Fick skjuss hem av Murat, supersnällt och det passade mig utmärkt då bussen inte skulle komma förns om en halvtimme.

Jag kom hem och städade, och det behövdes verkligen! Har inte gjort det på en vecka! =/ Sen ringde Huda mig, hon var med en kompis för att checka in hennes nya skola, Södertörns högskola.

*GRattttiiissss Huda, det kommer att gå super bra* !! =D

Hon och Rejin kom hit och vi åt på pizzerian och kacklade en massa, satt här hemma och drack te och kaffe och kacklade ytterligare =)

Sen när de gick så satte jag mig ned för att läsa och göra uppgifter från företagsekonomin. Känner att matten har fått all min fokus och FE har fått hamna lite efter. Men med det gjort fick jag ett trevlig sms från Silvija och hon och Hassan kom förbi här i Segeltorp. Väldigt trevligt =D


Dagens notering; Detta stod på ett reklamblad



HAHA bara för roligt
Ansiktensbehandling, rengörning och dekolletage

///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

hmm vad är dekollage?

2010-08-31 @ 15:19:34
Postat av: MosterMonster

Hur många ansikten behandlas samtidigt??????

2010-09-06 @ 19:53:05
Postat av: Yasmin

Hahahahah ja säg det!!

2010-09-12 @ 00:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0