Vilka av alla gånger var det du talade sanning?

Idag var jag och jobbade. 1400 - 1930 medans pappa var i lagret och hämta varor.
Jobbade med "Carlo". Haha ibland undrar man ju vad han får sina grejer ifrån, riktigt rolig är han ibland iaf :P

Innan det så var jag hemma och fixa och dona litegranna. Har börjat fått mer ont i halsen och det känns som att jag fortfarande måste ta det lungt. Långt ifrån frisk.

När jag kom hem käka jag och kollade på film med Mie. (what a surprise)
Sen var jag tvungen och ringa silvija!! U know about what!!

Ska hoppa in i duschen nu och kyla ner mig!! aaah!! ggrrr!

Igår hos släkten var det roligt. Men utmattande.

Måste lägga upp bilder också, men allt har sin tid.


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas halsen blir bra själv har jag pajat ryggen :-(

puss o kram

2010-08-30 @ 18:13:12
Postat av: MosterMonster

Hur går det med pluggandet??????? Solen skiner mitt i fejset. P&K

2010-08-30 @ 18:15:16
Postat av: Yasmin

Mamma: ja, det hoppas jag med!!

Nee men vad var det bra för? Vad hände? kraaammm



Joda det går bra, har precis pluggat färdigt för idag..typ.. Nee vad avis jag blir, här ere grått!!



När ska vi åka till mormor och morfar?

puuuss

2010-08-30 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0