vatten.. jag vill ha vatten

Okej, idag gick jag inte till skolan, har inte känt mig såhär hopplös på länge. Snorar, hostar, huvud som värker och öron som ilar. Synd att jag blivit sjuk med tanke på att det knappt hade gå en vecka med skolan. Man missar så mycket eftersom de går så snabbt fram. 

MEN jag kunde inte komma över hur orättvis behandlad jag kände igår så jag var tvungen att åka till skhlm och kräva min revansch ( att få ångra ett aboneanng som jag tecknade, då säljaren sa att det var helt okej men när jag kom tillbaka för att göra det så lade sig hans typ "chef" i och LJÖG och sa att han inte kan återta det) men iaf jag gick dit idag och fick "ångra mig" till slut ändå. DÅ när jag äntligen får som jag vill kommer jag på att jag glömt min plånbok hemma (för jag ville upphäva abonomannget och köpa mobilen kontant) så i min feberyra fick jag åka hem igen och hämta plånboken. Det där tog lite kål på mig.

Sen det bästa. Jag ser en släkting. Tänkte ooh nej orkar inte hälsa, men måste vara artig. Så jag hälsar på henne. Salam amme (hej faster) och blablabla sen rätt var det är så försöker hon göra reklam för hennes son och frågar om jag är intresserad av giftermål??! HAHA ( jag ba n whhhaaat??) och jag står bara och skrattar. Hon försökte fiska mitt nummer, så han kunde ringa mig?? haha men jag avböjde snällt och bestämt??!

Sen kom jag hem. Väckte Mie (14.00) och vi åt plättar, mums. Sen har vi kollat  på underworld 1 underwold 2. twilight filmen och nu ska vi sätta på new moon Heeellllloooooo Jakob.
Mie sitter och väntar på mig och äter chokladsås och säger att det liknar en bajsklutt!!




See ya!

///Yasmin

Kommentarer
Postat av: s

Haha vem e den skyldiga som erbjuder sin son?? Go 4 it, hahaha. Saknar er o vara 'ligga i varsin soffa o glo pa film' PUZZZ

2010-08-26 @ 06:07:32
Postat av: mie

hahahaha suucker S, du e lååångt borta o inte får vara med och dega:P



haha men ja håller med, why no, go for it XD



weei nu ska vi se på fler filmer o dega ^^ pyss pyss

2010-08-26 @ 10:12:15
Postat av: Yasmin

s: U dont wanna know..!! haha a big NO NO .. kan avslöja namnet på fb ;P wei, ja nu är det morgon och vi ska fortsätta med o titta på filmer! =D



M. weeii!

2010-08-26 @ 10:15:16
URL: http://ttp://
Postat av: Lena

Funderar oxå på vem som kom med detta erbjudande inte vem som helst får gifta sig med min dotter inte!

Puss o kram krya på er

2010-08-26 @ 17:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0