Vart är jag?

Okej detta är dedikerat till mina enda två stalker readers -  mamma och shippe! HAHA. Britt du är inte där än.. fortfarande klassas du som normal.

Jag har börjat skolan. Läser matte B och företagsekonimi A & B. Än så länge går det bra. Som tur var har jag mattegeniet Noor till min kusin som är sju år yngre än mig och verkar som min privata mattelärare haha, billig i drift är hon också, hon vill ha glass som betalning.

Sen jobbar jag de dagar jag inte pluggar. Idag vaknade jag och mie dunderförkylda, har även ont i halsen, öronen och huvudet. Snoret rinner som vattenfall. Måste ha papper för näsan hela tiden.

Idag blev jag riktigt irriterad på några försäljare i skhlm. Orkar inte dra upp allt här men imorn ska jag ringa reklamationsnämnden elr vad det heter. Får se, förväntar mig inte att ngt skall lösas för allt här i sverige är bara falsk marknadsföring.

Sen var jag och fika med Sille och Hassan i Liljeholmen. Fast min första timme tillbringade jag i telefon med kundtjänst för tele2. Asså alla ljuger och jag sa till han:Lyssna på mig nu, säg bara vad som står i dina anteckningar för jag är trött på lögnare fattar du det, sanningen!! nu! Men han va lite schysst iaf.

Nu är  jag hemma och ska typ dö, måste ta alvedon först. Imorn är det skola. klockan 8.00 vet ej hur jag ska klara det!!! =////////



///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

YAY im a stalker!!!

awww trist att du är sjuk hoppas det går över snart själv har jag vaknat och hostat upp lungorna men känner mig ok mellan host attackerna..

Första dagen på nya stället överlevde jag oxå :-p

Massor att ha i huvet i början men jag lär väl mig..Ja så var det ju turkar som jobbade där måste ta en snabb kurs i turkiska känner jag..Tur att Elisabeth och Maria finna där oxå

Puss o kram

2010-08-25 @ 06:42:50
Postat av: Shippe

Awweeeiiiii jag o mamma e stalker-crew!! Hahaha bra att Noor e till assistans.. Reklamationsnamnden, I die! Hahaha Puss & krya pa dig (jag e oxa forkyld)

2010-08-25 @ 13:08:58
Postat av: mie

Hahah vad bra att du hittat några svenskar här i sverige??! ;D ja det verkar vara "sjuktider" nu. Krya på dig du med.



vadå, heter det inte så eller?? hahaha



puussssss

2010-08-25 @ 22:30:13
Postat av: Yasmin

eeeh varfär det står mie, vet jag inte, jag skrev yasmin jag vet vad jag heter

2010-08-25 @ 22:30:56
Postat av: Shibbe

Haha jag ba, Mie?? someone is confused.. ;) Jo d heter sa, men vem forutom du skulle ringa pga forsaljare hahaha sa javla klockren du e!

2010-08-26 @ 06:03:52
Postat av: Yasmin

haahahaha ja men jag orkade inte bry mig först, men ju mer irriterad jag blev desto mer bestämd blev jag att rättvisan måste skipas!!! grrrrr

2010-08-26 @ 10:12:48
Postat av: MosterMonster

Usch va ni tjafsar, har ont i huvudet, det kanse är för att jag har ett huvud. puusssilusss

2010-08-27 @ 12:54:53
Postat av: Yasmin

Eller för att du håller på o tappar huvudet? ;P

2010-08-28 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0