Semester

Opppsi.. Har visst inte tittat förbi här på ett tag? Måste säga att jag känner mig smickrad då det är ett flertal som frågat varför jag inte skriver på bloggen?? Haha jag får tacka ni som läser! =)

Jaa.. Jag tog en liten semster både från bloggen (och jobbet) Bloggen, dels för att jag hade verkligen inget att skriva om och de få dagar det faktiskt fanns att skriva om så var internet ur funktion. Jag har även varit ledig från jobbet, det behövdes må jag säga, två dagar i rad har jag varit ledig men det känns som en evighet! =) Greeat!

Jag har rensat! Rensat, kastat, sorterad, möblerat om och allt man kan tänka sig dessa två dagar. Rensat avlopp (fast det skicka jag faktiskt pappa på att göra :/ ) Frostat av frysarna, sorterat i alla skåp. Har kollat i garderoben och det var mkt som åkte uuuttt!! Gud vad man samlar på sig.. Asså vissa grejer.. Jag dog av garv.. Asså Sherin, hur smala var vi förut?? Det sitter som dockkläder på mig nu hahaha!

Feng Shui:
"Saker som man bör göra sig av med är allt som är trasigt, allt som man inte behöver, sådant som man ogillar och saker som väcker negativa minnen"

(http://www.twice.se/feng-shui-ordning-och-reda.html)

Det känns faktiskt mycket bättre när allt skräp åker ut. OK BRA nu är det bara städning kvar?? Haha.

Men jag har faktiskt hunnit tagit det lungt också, druckit te, fortsatt på min målning, har varit ute, lyssnat på bra musik, sett intressanta program  på tv m.m I förrigår var farfar + galna fastrar här. Det var väldgt roligt. Har försökt och lägga upp filmklipp här på bloggen men vet ej om det går? Men kanske lika bra det? Haha

Igår hann jag även träffa en vän senare på kvällen. Var en väldigt lyckad dag/kväll =)

Idag har jag varit hemma. Bra dag. 
Jag ska nog jobba imorn, om jag har lust (kaxxiii) men kommer nog senare ändå..


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Hassan

Glad to see you writing again with a full wit ,and more glad to see that you took the rest you needed and demanded for some time now ,so now you have no fxxking excuses to give us that you are stressed :P

and feng shui is the Chinese method to live your life in harmony actually shui means water and feng fot a lot of meanings but the closest guess would be is to make your life flow like water effortless without any outside negative energy.good luck sis.

love and respect

2010-08-09 @ 07:24:46
Postat av: Shibbs

I know, vi va sinnessjukt smala once upon a time, stl 24/25 i jeans el va var d lixom!?! Those were the dayzzz ;) Puss.

2010-08-09 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0