Ramadan Karim

Ja! Då har startskottet för Ramdan gått. Första fastedagen är över. Gick utan dricka och mat fram till 21:26. Nu är jag prrooooppmääätttt... utslagen. Var och köpte muffins och donoughts på kvantum idag.. hihi ska bli så gott och äta dom snart, måste bara låta maten sjunka lite.

Idag på jobbet.. herregud tiden flög, kollade på klockan första gången då klockan var halv tre, bara en halvtimme kvar. Det var jag och mie idag. Hon fick stå vid kassan medans jag jobbade på "golvet" som jag kallar det för haha.

Efter jobbet så var det formexmässa. En mässa för typ.. butiksägare elr ngt. Men guud vilka fina grejer det finns. Det tog aldrig slut med en massa grejer och de överträffade varandra. Alla saker, färger, dofter. Var riktigt roligt och vara där.

Snabbis handling av mjölk, kakor, godis och dadlar efter mässan. (Man ska inte handla på fastande mage elr när man är hungrig enligt bantningsrådgivare, word!) 
Hem och läsa bok.
Försökte sova de sista två timmarna då jag fick huvudvärk.

Och nu sitter jag här, mätt och belåten men lite huvudvärk kvar. Oj har inte druckit kom jag på bara ätit. Får göra det så fort jag skrivit klart veeeeeeet jaaaag.



   
Våra exlusiva kort för mässan. Btw på andra bilden ser jag ut som om jag typ har såndär dreadfrisyr, fattas bara linnebyxor och en joint i handen.

  
Jag efterlyser personen till denna tappade hårslingan. Du kanske har en ojämn hårförlängning. Den ligger på parkeringen i kungens kurva.


///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Shibbs

Haha like ur dreads, rastafari 4 life man ;)

2010-08-15 @ 04:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0