Nya vecka

Japp då sitter jag här igen, känner mig fulladdad med ny energi! =)
Idag jobbade jag 10-19 men tiden gick otroligt snabbt, när jag kom hem var det dags för mat.
Sen dammsög jag. Efter jag skrivit klar ska jag tvätta golven. Nu när Sherin inte är hemma så har jag också flyttat ner strykjärnet ner till "gula rummet"

Shippe: Bra att du svarar på bloggen, har du läst på fejjan, har inte kollat det ännu. And btw ditt block är på väg nu iaf! ;)

Haha det går omkring en kurd och två iranier (de är ett gäng alltså) Och låtsas att de är turister och frågar andra turister (tjejer såklart) om vart saker och ting ligger och sen försöker de ragga på dom. OCH inte bara det, ibland står de utanför affärerna på drottninggatan och låtstas att de äger butiken de står utanför??! HAHA asså mobbade... Och en man som jobbar i vår affär har tjaffsat med en av de och satt en "gräns" på vart han får gå utanför vår affär, jag dog när han berättade om det.

 Såhär snabbt måste man springa för att ta ut paraplystället när det regnar haha

 Nya stället för strykjärn och ställning.


Kommentarer
Postat av: Lena

Finns för många idioter i denna världen..kan man skjuta dem? :-p

2010-08-09 @ 21:04:58
Postat av: Shibbs

Ja jag vet, du far garna gora detsamma pa min blogg biaatch! =p Aa va bra, kommer till hjalp nu nar d e dags for essay writing.. Ska svara pa FB nu, piz!

2010-08-10 @ 04:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0