Min kära kamrat, var du så kär?

Jag behöver er vidsom till hjälp.

Ja, som ni kanske vet så hade inte min gamla mobil ngt ljud (problemet var inte att ljudet inte fungerade utan att min ljudknapp ramlat av och därmed kunde jag inte justera ljudet) = ingen MP3 spelaren. Men jag älskade min mobil ändå, även om insidan inte riktigt var hel. Jag gick med denna i över ett halvår och visste att tiden var inne att skaffa en ny mobil. jag behövde bara låta iden få mogna i mitt stilla sinne.

Jag köpte en mobil i förra veckan. I mitt ursinne och brist på tålamod, gick jag till den den första bästa butiken jag såg och köpte den första och bästa mobilen jag såg. Vilken visade sig skulle bli en historia för sig ( hela du får inte ångra ditt köp dramarik)

IGÅR såg jag av misstag självklart, att min mobil kan köpas på ett annat ställe. Jättebra. Men vad är det som är så jättebra? Jo, att den (likadana) mobil jag köpte var 850kr billigare på det andra stället. Yippie tänkte.

Sen idag när jag hade suttit klart med min matteläxa och använt min gamla kamrat (nokia mobilen) till hjälp som miniräknare så skulle jag vidare till badrummer för att sminka mig (vi ska iväg ikväll) jag vill gärna ha lite musik som underhållning under tiden. Så jag tog min mobil och såg på den med besvikelse och tänkte alla dessa låtar som finns inuti dig, helt förgäves.

JAG såg pennan... och stack in i mobilen där knappen skulle ha suttit. Tro inte attt jag inte testat detta förut, det har jag många gånger om. MEN aldrig med en penna dock. Så vad gör inte min kära kamrat än att börja spela upp musik för mig. Musik som den så länge har nekat mig.


VOLIA!!!


Jag har köpt en mobil för 850 kr mer än nödvändigt OCH min gamla mobil fungerar igen. Som ny.

Nu är min fråga till er, Vad var meningen med allt detta?
Tacksamt för svar, jag väntar ivrigt.


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Meningen ja det var nog att du behövde en ny mobil allafall..den gamla funkar nu men hur länge?

Puss o kram

2010-08-28 @ 21:49:07
Postat av: Shibbe

Instammer med foregaende talare =) Love u, weei

2010-08-29 @ 03:37:27
Postat av: Fanny

Tack!

allt bra med mig :) hur är det själv?`Vi måste ses snart!

2010-08-29 @ 14:33:37
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: MosterMonster

Instämmer med systeryster, du behöver helt enkelt 2 mobiler, utifallatt du förlägger den ena eller att den gamla helt faller ihop ,hohohohoh P&K

2010-08-30 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0