Mat tycker jag om

Idag jobbade jag 10-15. Det var riktigt roligt. Kom på på morgonen att jag även hade läkarbesäk idag men jag ringde och avboka.

Efter jobbet träffade jag Hassan. Vi babbla och promenera =D I segeltorp finns allt runt hörnet haha. Är hungrig, men ska inte äta förns om en halvtimme typ..ooohh!

Sen har jag äntligen fått prata med shimbabwe!! aka sherin

Imorn är det MA och FE, nice.. ska bara försöka klara av att gå upp halv sju!! jag är helt slut de dagar jag har skolan pga av tiden!! blää =/

what else.. nothing else piiice


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: S

Weei Shimbabwe power! Fan va jag saknar dig.

2010-09-03 @ 08:31:06
Postat av: S

Weei Shimbabwe power! Fan va jag saknar dig.

2010-09-03 @ 08:33:07
Postat av: Yasmin

Yeah!! Going back to my room!!!



thank you... thank you very much (malaysia)

2010-09-12 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0