Lost in time

Klockan är kvart över sju.. Vi har kollat på film sen typ 10 imorse.. Känner mig helt yr.. Vi har laddat ner A-team nu, yes!! Haha såg på the hangover precis. Min enda konakt med cilivisationen idag har varit Silvija.

Ville komma ikapp med matten. JAG löste alla mattetalen på egen hand!! Och jag listade ut hur man skulle räkna ut talen (med hjälp av boken självklart där det finns exempel man kan se) och jag är så himla glad och stolt över mig själv!! =D haha verkligen, känns jättebra.

Måste läsa ett kapitel i företagsekonomin också men känner mig inte lika motiverad just nu.
Ska till skolan imorgon förhoppnigsvis. Känner mig tillräckligt bra iaf.

Sen till helgen ska det bli släktträff.

Tjaa.. sen finns det faktiskt inte så mycket mer att säga än TEAM JAKOB!



///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du och Mie mår bättre och kan gå till skolan idag ^^

Puss&kram

2010-08-27 @ 06:38:38
Postat av: MosterMonster

Klockan 06:38:38 sov jag, är ledig idag, skall jobba helgen. Hoppas du & Mie mår bättre och att ni är i skolan just nu. P&K

2010-08-27 @ 12:57:13
Postat av: Yasmin

Hej mamma. Jo både jag och mie var i skolan igår.



Ooh jobba helgen, det är inte alltid lika roligt. Hoopas det går bra iaf. puss o kram

2010-08-28 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0