Du finns i mina tankar

Då skall vi sii...
Denn bild är tagen igår, dedikerad till dig shibbe:



Tänkte att du ville se ditt folk!



Eeem i sverige har vi ngt som kallas för gardiner..?... Tidningar funkar det med..! =D



Denna filur hittade jag i trädgården när vi kom hem igårkväll haha. vad söt. Du får heta Oskar!



Fortsättningen på min tavla =)



Ngn slags bokloppmarkand idag på drottninggatan..?!


Idag har varit en riktig slödag, men på ett bra sätt. Inget utöver det vanliga. Ska ut och rensa krukor!


///Yasmin.

Kommentarer
Postat av: MosterMonster

Hoppas inte krukorna anföll. P&K

2010-08-16 @ 14:02:53
Postat av: Anonym

Hare krishna, hare hare.. Miss my ppl man(men var e orangea lakanen?);)

2010-08-16 @ 14:13:46
Postat av: Yasmin

Haha dom kanske var i tvätten, men deras musik har ändrats också. Riktigt bra, skulle kunna köpa deras cdskiva om de hade ngn haha.



Jag ska ta och tala om för dig att krukorna anföll!!! Nästan iaf.. Det fanns massa äckliga maskar och skalbaggar under så jag har vält krukorna nu... usch!!

2010-08-16 @ 21:52:21
Postat av: Lena

Sherin 3 år dansande till hare hare i orange klänning...jo jag minns det oxå :-p

2010-08-19 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0