Doft

Idag efter jobbet mötte jag upp Hassan för en fika. Jag är på jakt efter vinterjacka men än verkar det vara för tidigt. Får vänta i ca två veckor till tills de flesta affärerna börja få in vinterjackor. Det har varit en trevlig dag men känner mig seg. På väg hemåt så blev det en bukett liljor också. Luktar så gott här nu! =)
 



När jag kom hem blev det dags för inpackning för håret och ansiktsmask

 

Schampo och balsam/inpackning från Loreal som heter absolut repair och är fortfarande det bästa jag hittat för håret. Använder det som balsam men för en mer intensiv behandling sover jag med det en natt. SUPER (fyndade dessa i badrummet på mittenvåningen :P haha )



Idag använde jag produkter från märket Matis. Den rosa tuben tillhör serien för känslig hud och är en mild enzympeeling. Kan även användas på ögonlock och läppar. Gröna tuben är från serien för fet och blandhud och det är en peel off mask. Den stelnar och sedan är det bara att dra bort den. Den använder jag i T-zonen. Den större tuben luktar jättegott, luktar riktigt fräsch mandarin och det verkar upppiggande skulle rekommendera den endast för lukten!! (men den är jättebra också.) =)


///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Shibbs

Haha, jo jag har nog hort att d badrummet blivit tomt pa produkter.. (Maysan skvallrade). Varseeegooood ;)(D ska va o med prickar, a la Olivier d Paris haha)

2010-08-11 @ 01:14:57
Postat av: Lena

Haha antar att det är Sherins saker du fyndar i badrummet på mitten planet :-p

2010-08-11 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0