Desire

Okej, idag har det varit ett stort äventyr för Yasmin haha. Efter jobbet gick jag runt i stan. Trots att jag jobbar mitt inne i smeten så var det länge sen jag gick i affäerna. Sen ringe lillesyrran mig och det visade sig att hon också var inne i stan.

Vi möttes upp och åkte hem till mamalito. Vi satt och fika och babbla. (hemligstämplad info)
Sen åkte jag och Mie till skhlm och fortsatte shoppingrundan hiihii =D Sen babbla jag i tele me Huda (det var länge sen jag hade ett telefon samtal som vara mer än i tre minuter!! haha)

Inga bilder idag.. borde kanske visa var det blev idag men kan berätta att det blev 2 st byxor, en tröja, två hårprodukter, silkes droppar jag och "curlcontroll" från tigi, en kajalpenna och hmmm.. det var nog det, nej jusste en brownie och men den slängde jag efter några tuggor. NU räcker det, jag har fått nog av allt ätande av sötsaker!! =/ Dags och bryta upp.

Har varit och ätit hos faster precis.. måste skriva snabbt för syrran väntar på att få sina bryn fixade!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Kan erkänna att jag vet vad det hemligstämplade är ..hehe

2010-08-19 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0