Gott Nytt År Och God Fortsättning

2012!! OMG.. okej ett nytt år, en ny början. Garderoben är rensad (för länge sen) och jag är redo för nya äventyr! En känsla av lycka, förväntan och upprymdhet fyller mig. Gårdagens kväll blev mer än lyckad =))) Jag hoppas verkligen att året fortsätter lika bra, så som det blev invigt! Haha.

Sov hos Karro, men har kommit hem nu. Kan ju säga att man är rätt så seeeg =) Men ska vara duktig, sitter och pluggar teori. Imorgon bär det av tillbaka till E-tuna. Bläääh dont wanna haaha, eller det är ju 50/50 liksom men ja sånt är livet, det går vidare ;P

Ok, det här tog mig typ en timme att skriva. Får återkomma, lägga upp några bilder från igår kanske?

Happy New Year


Önskar er alla ett Gott nytt år och god fortsättning iaf!! =)
Puss och Kram.


Kommentarer
Postat av: Lena

God Fortsättning!

Kul att ni hade en ett bra nyår! Mie hade kul oxå sa hon men duuh vart är mitt poem för idag??

hihi <3<3<3

2012-01-01 @ 20:36:33
Postat av: Yasmin

Hahaha ttttaaack mamma, joda pausen kommer den också, måste bara komma in the feeling, haha ;)

puusss <3<3<3

2012-01-01 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0