Vad har hänt med RMC?

Helt ärligt. Jag har stört mig så otroligt mycket på Mcdonlads på sista tiden!

1. BigMacen har typ blivit lika liten som den vanliga hamburgaren.

2. Maten kommer ALLTID kall, spelar ingen roll vilken Mcdonalds.

3.Pommesfrites är 8/10 fall inte ens färdiga och smakar tom rå potatis i mitten!

4. Salladen är typ ngt slags strimmlad geggamoja som blivit BRUN.

5. Om man lyfter på första brödskivan så ser man vad snåla de är typ en klick dressing
    och typ en strimla av tomat.. inte ens en hel tomatskiva!

6. Om du ska ta med dig måste de alltid GLÖMMA att lägga i ngt.

Min slutsats är att jag äter bara mcdonalds om det verkligen verkligen inte finns ett annat alternativ!!!





Kommentarer
Postat av: Hassan

hahahahahahaha i agree sis, plus i personally prefer max or burger king and even back in the Netherlands we have kfc (Kentucky fried chicken) which also rocks by the way

2010-11-04 @ 17:22:35
URL: http://improveme.se/myfreelifestory
Postat av: Hassan

hahahahahahaha i agree sis, plus i personally prefer max or burger king and even back in the Netherlands we have kfc (Kentucky fried chicken) which also rocks by the way

2010-11-04 @ 17:23:38
URL: http://improveme.se/myfreelifestory
Postat av: Yasmin

Hahaha ja jag blir så arg, dom luras ju bara!, BK är tusen ggr bättre och max också ;D

2010-11-05 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0