TV

Neeee vad trött jag var i dag!!
Var ju hos mormor och morfar och åt, Shippe ringde dit också... lilla spion på internet haha.

Var så himla trött.. så fort vi kom hem från mormor och morfar somnade jag i soffan. Var omöjligt och hålla ögonen öppna. Somnade mitt i thats 70´s show men det var ändå repriser så der gör inget!

Vaknade igen.. och har inte gjort så mkt sedan dess.. hjärnan känns som potatismos.

Gick bra på " miniprovet idag som inte är ett prov men som ändå räknas med som underlag för betyg haha"
Man kunde ha 5 rätt... Jag hade 3 rätt på själv bokföringsdelen. Att summorna låg rätt i balans/reslutat konto MEN AAAAAARGH hhahah sedan skulle man räkna ut nollpunktomsättning och säkerhetsmarginal.... och kan jag det?? NJET! .......MEN lärde mig det idag så nu är det inget fara.. men dom två formlerna iaf.

Väntar på Greys anatomi som början klockan 21 (om en halvtimme) Har typ missat 139 säsonger (dom ligger i hårt) men är redan inne som fan... men har ingen aning vad som hänt george eller izzie... fast det är bra... kan kolla om från början ngn gång när jag har lust så har jag en massa som jag inte sett.

Sen har jag börjat följa Desperate housewifes och cougar town igen! haha kaxxxiiii OCH robinson! Herregud har blivit tv torsk.. men bättre det HELT ÄRLIGT än att gå runt och städa som ett psyk hahahahha!













Kommentarer
Postat av: Lena

Ja du Izzie smet och George jag det var en annan historia det som jag inte vet om jag ska avslöja om du tänker börja om och titta :-p

2010-10-22 @ 06:39:18
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :D vad tycker du om min outfit idag? HISS ELLER DISS? hoppas allt är bra med dig? :D

2010-10-22 @ 07:36:52
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Yasmin

hihihi aaaa det får du inte avslöja men om jag ska vara helt ärlig så har jag för mig att jag hörde att han dog elr ngt??? men jag vet inte hihihi

2010-10-22 @ 10:19:34
Postat av: Anonym

Robinson är lite kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 12:37:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Lena

Kan inte alla reklam kommentarer bara försvinna ni irriterar mig

2010-10-22 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0