Slowrörelsen

Måndag, var i skolan. Försov mig! Men det var inte mitt fel dock, larmet snoozade inte igen.. så när jag vaknade igen tyckte jag att de där tio minutrarna hade känts myyycket läängre. Det visade sig att det gått en timme hiiihi... Men det verkade som om jag inte missat särskilt mycket när jag kom till klassen ändå så. Lektionen gick fort och som resten av denna dag!

Sen när jag kom hem så åt jag och irriterade pappa. Som en slags hobby det med (A) sen åkte vi till Kvantum och köpte mat och så.. det behövdes det med kan jag säga. Var länge sen jag skrev en sån låååååång lista. Jag som har planerat mina kommande romantiska middagar med Mie, så ska hon åka till mamma på fredag!! Grr... men jag får väl följa efter henne då hihi...


Hmm vad mer.. sen har jag nog inte gjort så mycket mer än att legat i soffan och kollar på TV.. Och jag har börjat att vika mina kläder nu också, som legat på en hög framför garderoben (därför jag undvikit gula rummet på typ 2 veckor! Haha)


Idag har jag inte pluggat och det behöver jag inte heller. Jag pluggar på mina lediga dagar. Så att man kan få sova ut lite och sen ta sig an pluggandet. Men om jag får sova ut eller inte återstår att se tills imorn Hrmmf....


Ammo Tony och Adam kom förbi en snabbis också..


Jusste, fick ju övningar från naprapaten förra veckan som jag måste göra.. ska ju dit på torsdag igen och måste visa mina skills.. haha



 

///Yasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0