Skönt!!

Ooh vad skönt det känns! Kom precis hem från skolan och har talat med min lärare i FEA. Jag var så säker på att om man inte skulle klara kalkyleringsdelen på provet så skulle man få underkänt i hela ämnet, men så ligger det inte till! Det finns ju flera moment i kursen och kalkyleringen är ett delmoment. Alltså ska jag försöka att fokusera mig på att klara den teoretiska delen så bra som möjligt och göra min presentation på måndag supebra! =D Med det sagt kan jag lämna det jäkla provet bakom mig (nästan iaf hehe)

Solen lyser starkt idag med, varmt och härligt. SKa försöka att inte stressa och timplugga idag utan faktiskt ge mig tiden till att få koppla av med. Funderar på en promenad nu när solen är framme.

Ser inte ut som att det komma hända något speciellt ikväll wow what a surprise!!
Helt ärligt, måste göra något med den sociala delen av mitt liv. Men jag är så himla bra på att komma med ursäkter ibland. Detta är, tror jag vad som skulle vara ett ultimalt sk "liv" Aningen har man jobb/skola eller bägge delarna. Man tränar regelbundet. Eller går på något instrument, dansgrupp, teatergrupp. OCH inget jag har inte tid! För det är fakiskt så jävla mycket bullshit!! Och så familj/vänner som man petar in på helgen eller ngt...
Det är nog en sund och bra balans av många områden som fyller det mänskliga behovet!



Utvecklinge av trädet vid skolan =)







///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Ett PS... det var inte samma träd som jag fotade förra gången! haha

2010-10-01 @ 15:20:23
Postat av: Lena

hmm och hur ser du utvecklingen då :-p

2010-10-01 @ 22:50:52
Postat av: Yasmin

Haha ja det var en bra fråga... hahahha

2010-10-02 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0