Sjuk eller inte?

Var och handlade en tröja och en klänning från H&M igår, love em!!! hihi =)

Mem sen så igår kväll fick jag ont i halsen.. det började lite smått och på ungjefär en timme gjorde det så ont att jag varken kunde prata eller svälja.. men tänkte att det skulle gå över, för det gjorde ju ändå inte ont i mandlarna.. Har vaknat flera gånger inatt över att jag hade så ont i halsen.. och inte kunde svälja..

Var vaken vid 6 tiden och hade fortfarande jätteont i halsen. Tog en alvedon och började svettas rejält. Sen sov jag till klockan ett nästan! Nu är halsen bättre, det gör inte ont när jag sväljer längre, men ändå ont i halsen. Huvudet känns som om den har eftersändning.. och känner mig inte lika febrig längre.. Vad är detta för ngt???

Litet minivirus eller?? Har inte gjort ngt idag förutom att sovit och kollat på program på datorn. Gud vad jobbigt  det är att kolla på datorn. Antingen måste man ju ha laptopen i knät och det blir ju jobbigt efter ett tag eller så får man ha den brevid sig, men då måste man typ ligga på sidan och bryta nacken.

 

Detta är klänningen som jag köpte, som jag sagt förut, tycker inte det blir så fint när man bara hänger plagget och fotar men det är bättre än ingenting iaf =)

 

Och tröjan =)


///Yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0