Shopping

Idag vaknade jag med världens huvudvärk - inte OK och inte ovanligt numera.
Försökte göra lite vettigt men inget blev gjort till det var dags för mig att åka in till naprapaten.
Det gick bra där och det knakades och knäckdes och masserades som vanligt!

Gick runt i stan lite också.. På åhlens, hm och lite bankärenden. Det har kommit ett märke, eller kanske jag ska säga en ny serie från Maybeline.. men det är asbilligt... rouge för 50 kr, ögonskuggor för 40 kr... läppglans för 30... det är ju som att shoppa på rena rama rolf! :P

Sen åkte jag förbi skhlm centrum där det blev lite shopping på Oasis.. Ooooh dom har så fina kläder där... det är riktiga Addison kläder (från greys och private practice) love love love... köpte block från kvantum också har slölsat tre block i matten....????!!

Sen ringde sara mig nu när jag var på väg hem, hon ska träffa per i heron.. bara käka, och frågad eom jag skulle hänka...så det blir roligt och träffa gamla segeltorpsmänniskor från back in the days :P hahahahaha






Jusste... När jag var i gallerian, så såg jag denna vid rulltrappan!





Ett miniapotek?!? For real?? Haha blev så chockad när jag såg den? Så liksom oj jag behöver lite alvedon.. fixar det från maskinen här... haha men det roliga var att jag behövde köpa ibumetin från apoteket men hade missat det, så var frestad att prova denna lilla manick.. men tror det är mgt mysko med den med handen på hjärtat! Hahahaha

Jusste såhär ser klänningen ut som jag köpte också... egentligen vill jag inte ens visa den för jag tycker kläder blir så fula när dom bara hänger på en galge liksom men har inte tid att hoppa i den! ;P





Den är svart och med typ spetstyg.. som allt annat i butikerna nu för tiden!
I just love!!!

Nu måste jag springa, har mkt att göra!


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Ska visst finnas små apotek både här och där nuförtiden men har inget sett ännu..Alvedon och sånt ska gå att köpa på mat affärer sägs det men inte här i vår

2010-10-22 @ 06:45:18
Postat av: Yasmin

Shit, hade jag ingen aning om faktsikt =/ det där att det finns på ica och sånt har jag sett..

2010-10-22 @ 10:18:21
Postat av: S

Beautiful dress Addie ;) Puss!

2010-10-22 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0