Satuday morning

Vaknade imorse och kändes som om jag typ hade blivit bortförd under natten där utomjordingar gjort experiment på mig och sedan slängt mig tillbaka... var såååå trööttt OCH SJUKT HUNGRIG!! Det tar på krafterna och bara försökskanin åt utomjoringarna. Så upp och hoppa snabbt och jag följde me Mie till skhlm där vi skulle möta mamma. SNABBT till mathörnan och entrecote med pommed och beasås MHMMMMM thats what im talking about!!!

Efter det gick vi runt lite, and so on.. Kom hem och slängde mig i soffan.. Tror det har gått cirka tre timmar sen jag kom hem och tänkte att det är dags och röra på fläsket lite.
BOJKOTTA PLUGGET FOR THIS WEEKEND. NO ENERGI AT ALL



Yeah thats what im talking bout... mMmMMMMmmMMMmmm







Olala kolla vilka snyggingar



Boris och Olga på besök haha



///Yasmin

Kommentarer
Postat av: S

Shit va heta ni e! & what a fashion sense, avundsjuk.

2010-10-03 @ 02:48:15
Postat av: Yasmin

Ja du vet.. svårt att leva upp till eliten

2010-10-03 @ 11:08:58
Postat av: Lena

Ja så ska man se ut i vinter surru :-p

2010-10-04 @ 06:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0