Onsdag

Igår så var jag i skolan. Pluggade matte med två av tjejerna i samma klass cirka två timmar efter också. Känner mig relativt säker men ibland så blir det världens blackout och jag fattar verkligen nada som om jag aldrig sett talen förut. Måste bara få vila lite och sen ska gå igenom matten senare ikväll en sista gång för provet är imorgon!!

Sen igår efter att jag kom hem från skolan så var min plan att bara få slänga mig i soffan ett tag för att vid 18 tiden var vi hembjudna till sussanne och hussein. Men då fick jag ett samtal.
Ett samtal från en salong som jag sökte till för typ över ett år sen och de frågade vad jag gjorde och att de var medvetna om den korta varseln men om jag ville komma på intervju imorgon (idag alltså) haha. Det handlar bara om en helg i månaden, men varför inte tänkte jag, så jag tackade ja! =) Haha

Så då blev det snabbt in i duschen, fixade manikyr, lackade naglarna, plockade ögonbrynen, BUSade haha man måste ju se lite representabel ut!

Sen mitt i blött hår och allt var det dags att bege sig mot söder! ;)
Kamoli och kalida kom också.
Fick äta ammo tonys delicious hamburgare också! =)





btterfly059.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0