Mamma

Grattis mamma!
 
Har kommit hem från mammas födelsedagsfirande för ett tag sedan. Var roligt och träffa "alla" =D
Maten var bara för delicious!
Shippe, du missade VERKLIGEN jag menar den här gången var det extra super god lasange ;P

Har redan tvättat av mig sminket, hoppat i pyjamas och bortstat tänderna.
Ska man kurera sig får man göra det på riktigt också.

Har 8!! Nya program att kolla på Modern family, säsong 2, häääärrrligt! =D

Mina öronproppar funkade inte inatt, de ramlade ur. Men fanns tydligen en bruksanvisning till hur man sätter in öronpropparna?! Haha har tränat lite nu, verkar gå bättre, men drog ut den sen när den hade suttit där ett tag och det gjorde ont som satan! Då läste jag vidare på bruksanvisninge där det stod att man försiktigt skulle lirka ut proppen för att inte skada trumhinnan. BRA nu e den spräckt också.. eller nää då skulle jag nog inte sitta här och skriva men det gör faktiskt skit ont! =( (vill göra likadant på andra örat så det blir en jämn smärta! haha)

Natti Natti!





///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Shibbe

Bastard..

2010-11-01 @ 06:38:36
Postat av: Yasmin

Hihihihihi

2010-11-02 @ 13:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0