Kan du sjunga?

 

Så! Nu har jag och för Mie varit i SKHLM centrum, eller det var för ett tag sen. Precis när jag skulle gå ut och promenera så kom mie innanför dörren. Såg att hon hade massa påsar i handen (som vanligt!) och blev sugen på att åka till centrum. Försökte få mie att vi skulle promenera dit men hon sa att det asregnar och blåser. Hon hade rätt, så vi tog bussen.

Det blev lite shopping. Ett linne, en kvaja, en BH, och sen en tröja. Roligt. Har inte handlat kläder på evigheter!
Träffade Sarah C på bussen också på vägen hem. Var väldigt roligt, har inte sett henne på evigheter och tänk.. vi har gått med varandra på dagis! =D haha..

Så fort jag kom hem så åkte jag och pappa för att köpa keyboarden. Det gick bra. Så nu ska jag sätta mig och försöka göra mina läxor som jag fått. Beethoven här kommer jag! ;P









Kommentarer
Postat av: Lena

wow kul att du tar upp spelandet igen..hmm var du typ 10 när du höll på eller :-p

2010-10-20 @ 07:13:32
Postat av: Yasmin

Ja det räckder nu med mkt snack och lite verkstad stilen! ;)

2010-10-20 @ 20:27:49
Postat av: Lena

nee sånt sysslar vi inte i vår familj..haha

2010-10-22 @ 22:44:53
Postat av: Yasmin

;D

2010-10-28 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0