Idag, torsdag

bar det av till st eriksplan där intervjun skulle vara klockan tio. Fast jag var framm redan vid 9.15!! (sl asså!!!) Jag kände mig inte riktigt top notch för jag har varit sjuukt trött sista dagarna men det var inte mycket och göra åt. Kvinna som jag träffade verkade väldigt trevlig och snäll. Var där med en tjej till. De ska ha lite fler intervjuer i nästa vecka så de kommer att hörs av sig om cirka två. Var jätteroligt att få komma in i ett behadlingsrum och få se oalla produkter stå där på hyllan! =D
Det skulle vara jätteroligt om jag fick "tjänsten" för vill verkligen inte tappa det jag lärt mig från skolan. Men eftersom det kom så oväntat så kommer ju inte heller bli besviken om jag inte får det. Vi får se hur det går!

Sen efter det, och insåg att jag var på samma sida om stan  som naprapaten så ringa jag och bokade inte en tid där också. Gick och käka sen stack jag dit. Välbehövligt måste jag säga. Åkte in till stan en snabbis och kollade omkring. Köpte två kuddar från indiska och sen två typ bolllampor och en sak som jag inte vet vad det är men jag vert vad jag ska använda det till haha!

SEN äntligen kom jag hem vid 16tiden. Det enda jag har velat göra sen dess är att bara slänga mig i soffan, men inte det har jag fått heller. telefon som ringer dgnet runt och dörr som det knackas på dygnet runt.

JUSSTE, idag fick jag hem på posten också, tandblekning! Haha jag har velat prova det så länge och jag har läst andras bloggar om hur de ha gjort det så nu tyckte jag att det var dags för även mig och prova det!!
Vill ha eller göra något så är det bara att upp sig från  soffan och göra det.
SLUTA JIDDRA BÖRJA TROLLA.

okej.. det får vara klart för nu

(ps sorry shippe, ang tlfn var det inte riktat mot dig, snarare åt personen som fråga, som går mig oerhösrt på nervena plus andra (omg han gör det igen as speaking!)


1678285w868p9osm9.gif


///Yasmin

Kommentarer
Postat av: MosterMonster

Telefonen går att stänga av hahaha

2010-10-18 @ 18:24:38
Postat av: Yasmin

Tyvärr så syftar jag på hemtlfn... brukar lägga av den men alltid är det ngn som upptäcker det! haha

2010-10-20 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0