Idag söndag

Vaknade redan klockan 8 imorse.. inte av egen vilja. Var inte mycket att göra åt saken försökte somna om men det gick ej, så gick upp vid nio. Börja plugga och träna på bokföringen med konteringsrutorna (vi ska ha ett miniprov på onsdag som inte är ett prov men ändå ett litet prov enligt läraren haha) så tänkte att jag kollar igenom det. Sen har jag suttit med starta eget uppgiften, eller fördjupningen som tillhör B kursen. Rätt så mycket som ska göras, men lika bra och börja nu så man inte sitter där senare.

Framförhållning det bästa som finns!!

Ska plugga lite till.. sen får jag se vad som händer.
Tänkte käka glass och typ dö sen!

Ciao!!
///Yasmin.


Kommentarer
Postat av: sille

oh va roligt, ska vi dö tillsammans?

2010-10-18 @ 17:24:35
Postat av: MosterMonster

Jag följer med o har kul P&K

2010-10-18 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0