Fy skämms!

Jag borde skämmas, i fredags gick jag inte på matten och idag gick jag inte på FE.. Suck, jag börjar bli en skolkare HAHA, var på matten idag iaf.. jösssesssss nu börjar det bli riktigt anvancerat tycker jag.

Snacka med sille idag på MSN.... HAHAHA var länge sen jag garva så jäkla mkt... hon är riktigt rolig när hon har sina stunder.

Förutom att ha lagat mat, så har jag inte gjort så mkt mer  än att ha tagit det lungt bara, faktiskt. Tänkte att jag ska åka iväg en liten sväng till skhlm C.. titta omkring lite och köpa öronproppar! - Ja, Agda 96. haha

///Yasmin

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackars Yammi blir bara äldre och äldre i denna blog..nu 96 var det inte 85 sist? :-p

2010-10-28 @ 12:51:03
Postat av: Yasmin

Haha ja eller hur

2010-10-28 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0