eeee... MAT

Jag är VRÅLHUNGRIG. Väntar på pappa som är seg som vanligt. Fast på ngt konstigt sätt får han det alltid till att det är jag som dröjer kvar...

Vi ska åka iväg för att lunchdejta med mormor och morfar haha.

Fick tillbaka matteprovet idag. Blev godkänd!!! Yeeey!! =)
(-slarvfel var jag 1 poäng från VG) men skit samma, jag klarade provet!! Hahah
Jag?? Matte?? ja, tydligen ;P

Ringde shippe idag från mobilen.. väntar ivirigt på min telefonräkning. Men den får pappa ta hand om.. inget jag vill kännas vid! (A) haha

Ja, som sagt sitter här ashungrig och kan typ börja tugga på datorsladdarna!!!

Peace! ///Yasmin


Kommentarer
Postat av: MosterMonster

Ajabaja, inte tugga på datorsladden. Matte kan vi , fast vi inte tror det. Grattis. Jag fick alla rätt på min läkemedelsräkning, när jag gick USK kursen, fattade inte hur det gick till. P&K

2010-10-20 @ 19:46:49
Postat av: Yasmin

Tack så mkt!! =)

Jag kommer till m&m på söndag om jag inte jobbar! =)

2010-10-20 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0