BlaBlaBla

whats-up-comments-for-myspace-29.gif



NU är det fredagsmys! (igen??) Tyckte jag skrev det precis.. tiden går snabbt när man har roligt..eller inte.

Idag gjorde jag FE A provet iaf, det gick bra hoppas jag.  Kalkyleringsdelen gick som det gick, förstod inte mycket men eftersom man fick ha med sig miniräknaren på provet kändes det bra att bara slå på miniräknaren. Kan redan se mig själv som en ekonom (HAHA) Ja, det var det. nu är A kursen slut och på måndag blir det B kurs tre gånger i veckan.. uj uj ser (inte) fram emot det..

Jag har börjat att promenera nu cirka 1-2 timmar per dag. Det behövs verkligen nu när det är så mycket skola och plugg har fullt med överskottsenergi. Och blir jätterastlös om kvällarna = ej bra kombination med mina sömnproblem. Kanske är ett bra tillfälle att köpa träningskort nu..

Har träffat Sandra två gånger denna vecka och var i stan igår. Ska vidare till SKHLMcentrum men måste bara få pusta ut lite!! Imorrn är det födelsedagskalas hos Isabelle!! Yeeeyy!!! =D

Jaa jusste, skulle ju ha matteprov nästa onsdag.
I onsdags och idag skulle vara rep. lektioner inför provet men läraren var sjuk i onsdags. Så då hade alla "jättepanik" och provet skulle bara skjutas upp till nästa fredag, men varför?? Vi hade ju 1½ timme på oss idag och fråga allt som vi inte var säkra på och vi gick tom tidigare än vad lektionen slutade. Sen att folk inte har pluggat; SO WHAT? Det är väl deras problem. Lärare borde inte vara så veliga. Vi hamnar ju bara efter i planeringen. Och då är det väl bättre att man missar en rep lek istället för en riktig genomgång av nya saker vi ska lära oss.. *SUCK* FRAMFÖRHÅLLNING MÄNNISKOR!! Skjut inte upp på det, har ni inte pluggat hittills lär ni ju knappast göra det nu heller bara för att provet skjuts upp två dagar.

PS har märkt av att det är struligt att gå in på sidan kvällstid DS

 Min fina (fula) FEbok



Såhär ser nog min hjärna ut just nu.. men inte av vetenskaplig smarthet,
Mer av panik och förvirrning och kanske möjlighet av kommande schitzofreni.

Trevlig helg på er!


///Yasmin



Kommentarer
Postat av: Lena

Ser väldigt jobbigt ut för min trötta hjärna :-p

Provet kommer ju gå jätte bra såklart

Puss&kram

2010-10-08 @ 21:45:48
Postat av: S

Haller me mammsen.. Sjalv sitter jag fast idag, pallar inte. Saknar er, puss

2010-10-09 @ 08:44:35
Postat av: Yasse

Taaaaccckk!!! pussilito

2010-10-09 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0